სასწავლო პროექტი: „უნდა მუშაობდეს თუ არა სტუდენტი?“
პროექტის მთავარი იდეა (თემა): პროექტის თემაა ახალგაზრდებისთვის მნიშვნელოვანი საკითხი უნდა მუშაობდეს თუ არა სტუდენტი. პროექტი ემსახურება მოსწავლეებში ესგ_ით გათვალისწინებული მეორე უცხო ენის წერის კითხვის, მოსმწნის უნარ-ჩვევების და ისტ კომპეტენციების გაუმჯობესებას.
პროექტის აქტუალობა: ახალგაზრდები მიისწრაფვიან დამოუკიდებლობისკენ და თავისუფლებისაკენ. იმისათვის, რომ მშობლებზე არ იყ6ვნენ ფინანსურად დამოკიდებული და ჰქონდეთ საკუთარი ჯიბის ფული, სტუდენტები იწყებენ სწავლის პარალელურად მუშაობას, იმისათვის რომ სამუშაო იპოვოს სტუდენტს უნდა შეეძლოს რეზიუმესა და სამოტივაციო წერილის შედგენა.
პროექტის მიზანი: პროექტის მიზანია მოსწავლეებმა შეძლონ ზეპირმეტყველებისა და წერის უნარ-ჩვევების გაუმჯობესება, შეძლონ მსჯელობა თემაზე უნდა იმუშაოს თუ არა სტუდენტმა, აუთენტური ტექსტის მოსმენა, თემასთან დაკავშირებით დავალებების შესრულება, კონკრეტულ ნიმუშებზე დაყრდნობით ესეს დაწერა, უცხო ტექსტის წაიკითხვა, გაგება და მასთან დაკავშირებული დავალებების შესრულება, ავტობიოგრაფიის, სამოტივაციო წერილის და რეზიუმეს დაწერა, ისტ- კომპეტენციების გაუმჯობესება (ელ. ფოსტის შექმნა, წერილის გაგზავნა word-ის პროგრამაში მუშაობა).
მონაწილეთა ასაკი - 17-18 წელი
ვადები-ხანგრძლივობა: 1 თვე (8 გაკვეთილი).
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ესე თემაზე „უნდა მუშაობდეს თუ არა სტუდენტი“? ავტობიოგრაფიები, რეზიუმეები, სამოტივაციო წერილები ელ. ფოსტები.
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ს VI დონის რუსული ენის სახელმძღვანელო, აუთენტური მოსასმენი ტექსტი, ფლიპ ჩარტი, თაბახის ფურცლები, კომპიუტერი, ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა, ძირითადი აქტივობები: დიკუსია და ჯგუფური მუშაობა თემაზე უნდა მუშაობდეს თუ არა სტუდენტი, აუთენტური ტექსტის მოსმენა და დავალებების შერულება, ნიმუშებზე დაკვირვება და ესეს წერა, უცხო ტექსტის კითხვა და მასთან დაკავშირებული დავალებების შესრულება, ვორდის ფირმატში ავტობიოგრაფიის წერა, რეზიუმეს წერა, სამოტივაციო წერილის წერა, ელ.ფოსტის შექმნა და რეზიუმეს გაგზავნა.
საგანთან, საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: უცხ.ს.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერები და ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი, ინტერვიუ). უცხ.ს.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტების (ბიოგრაფია, ავტობიოგრაფია, მოგონება, დღიური - როგორც ავტობიოგრაფიული ტექსტი) წაკითხვა და გაგება. უცხ.ს.VI.9. მოსწავლეს
პროექტის მთავარი იდეა (თემა): პროექტის თემაა ახალგაზრდებისთვის მნიშვნელოვანი საკითხი უნდა მუშაობდეს თუ არა სტუდენტი. პროექტი ემსახურება მოსწავლეებში ესგ_ით გათვალისწინებული მეორე უცხო ენის წერის კითხვის, მოსმწნის უნარ-ჩვევების და ისტ კომპეტენციების გაუმჯობესებას.
პროექტის აქტუალობა: ახალგაზრდები მიისწრაფვიან დამოუკიდებლობისკენ და თავისუფლებისაკენ. იმისათვის, რომ მშობლებზე არ იყ6ვნენ ფინანსურად დამოკიდებული და ჰქონდეთ საკუთარი ჯიბის ფული, სტუდენტები იწყებენ სწავლის პარალელურად მუშაობას, იმისათვის რომ სამუშაო იპოვოს სტუდენტს უნდა შეეძლოს რეზიუმესა და სამოტივაციო წერილის შედგენა.
პროექტის მიზანი: პროექტის მიზანია მოსწავლეებმა შეძლონ ზეპირმეტყველებისა და წერის უნარ-ჩვევების გაუმჯობესება, შეძლონ მსჯელობა თემაზე უნდა იმუშაოს თუ არა სტუდენტმა, აუთენტური ტექსტის მოსმენა, თემასთან დაკავშირებით დავალებების შესრულება, კონკრეტულ ნიმუშებზე დაყრდნობით ესეს დაწერა, უცხო ტექსტის წაიკითხვა, გაგება და მასთან დაკავშირებული დავალებების შესრულება, ავტობიოგრაფიის, სამოტივაციო წერილის და რეზიუმეს დაწერა, ისტ- კომპეტენციების გაუმჯობესება (ელ. ფოსტის შექმნა, წერილის გაგზავნა word-ის პროგრამაში მუშაობა).
მონაწილეთა ასაკი - 17-18 წელი
ვადები-ხანგრძლივობა: 1 თვე (8 გაკვეთილი).
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ესე თემაზე „უნდა მუშაობდეს თუ არა სტუდენტი“? ავტობიოგრაფიები, რეზიუმეები, სამოტივაციო წერილები ელ. ფოსტები.
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ს VI დონის რუსული ენის სახელმძღვანელო, აუთენტური მოსასმენი ტექსტი, ფლიპ ჩარტი, თაბახის ფურცლები, კომპიუტერი, ინტერნეტი.
პროექტის მსვლელობა, ძირითადი აქტივობები: დიკუსია და ჯგუფური მუშაობა თემაზე უნდა მუშაობდეს თუ არა სტუდენტი, აუთენტური ტექსტის მოსმენა და დავალებების შერულება, ნიმუშებზე დაკვირვება და ესეს წერა, უცხო ტექსტის კითხვა და მასთან დაკავშირებული დავალებების შესრულება, ვორდის ფირმატში ავტობიოგრაფიის წერა, რეზიუმეს წერა, სამოტივაციო წერილის წერა, ელ.ფოსტის შექმნა და რეზიუმეს გაგზავნა.
საგანთან, საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: უცხ.ს.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერები და ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი, ინტერვიუ). უცხ.ს.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტების (ბიოგრაფია, ავტობიოგრაფია, მოგონება, დღიური - როგორც ავტობიოგრაფიული ტექსტი) წაკითხვა და გაგება. უცხ.ს.VI.9. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილების წერა.
ა)წერს სამოტივაციო წერილს, ბ)ადგენს რეზიუმეს (CV- ს).
უცხ.ს.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ
თემაზე/საკითხზე
პროექტის ხელმძღვანელი: მაია კუდუხოვი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: maiakudukhovi@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: https://intelma.blogspot.com/
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: maiakudukhovi@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: https://intelma.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий